Loona blogja

Ebben a blogban megpróbálok olyan gondolatokat leírni, amikre más környezetben talán nem lenne lehetőségem. Azt hiszem, hogy ez a nyilvános napló lesz az arany középút a befelé forduló gondolatok, és az emberekkel való kapcsolattartás közt.

Friss topikok

  • HunVezér: ezt megbezséltük :) közösen elhuzunk vidékra lesz 6gyerekünk és sok kecskénk meg tyukunk :D (2007.10.22. 22:42) sertésbőr zuhanysapka
  • Loona - silence hearer: nos... igen... lehet, hogy arra kellene, hogy késztessen. ellenben engem csak elkeserít az érzés, ... (2007.07.23. 11:42) csak csalódás - magamban
  • Loona - silence hearer: Igazad van, Aprilchaser, aki boldognak látszik, nem mindig az. Ezt a képet nekem nem kell bemutatn... (2007.07.02. 23:06) gondolatok létrája

Linkblog

HTML

csak csalódás - magamban

2007.07.19. 22:39 | Loona - silence hearer | 3 komment

Miért?
Miért van az, hogy némelyek tökéletes külsővel születnek, amíg másoknak néha még a normális sem adatik meg?
Minden ember egyenlő, mondják, akik jobbak a többieknél....
Miért lesz valaki hihetetlenül tehetséges, amíg más csak egy elvakított átlagember?
Megint ez az igazságtalanság mardos...

A legrosszabb dolog rájönni arra, hogy abban is semmi vagyok, ami a legjobb magamban... Hogy ez a cseppnyi jó dolog sem jó. Csak magamhoz képest ér valamit. Hogy nincs semmim.
Hogy átlagalatti vagyok...
És pont azáltal válok azzá, hogy ezt nem tudom elfogadni.

Önmarcangolás.
Önsajnálat.
De utálom...
És az önutálat utálata taszít vissza az önutálatba...

Azt hiszed, hogy valamiben jó vagy, amíg magadon kívül másokra nem nézel rá. Aztán amikor meglátod, hogy amit te tudsz, az semmit nem ér, az eléggé össze tud törni...

Legalább ne hinnék magamban.

Akkor legalább magamnak nem hazudnék...

A bejegyzés trackback címe:

https://loona-silence-hearer.blog.hu/api/trackback/id/tr13121474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aprilchaser · http://aprilchaser.freeblog.hu 2007.07.22. 00:21:11

szerinted épp az késztet a fejlődésre, hogy látod, hogy valaki jobb nálad.

aprilchaser · http://aprilchaser.freeblog.hu 2007.07.22. 00:23:49

elírtam. nem \"szerinted\", hanem \"szerintem\" (ettől függetlenül lehet a Te véleményed is, csak én az utóbbit óhajtottam volna írni). hiába, késő van (olyan jóleső érzés más tényezőre fogni a hibát, ugye?)

Loona - silence hearer 2007.07.23. 11:42:34

nos... igen... lehet, hogy arra kellene, hogy késztessen. ellenben engem csak elkeserít az érzés, hogy tudom: akármennyit fejlődhetek, ha nincs meg az Adottságom, nem lehet jó....
süti beállítások módosítása