Loona blogja

Ebben a blogban megpróbálok olyan gondolatokat leírni, amikre más környezetben talán nem lenne lehetőségem. Azt hiszem, hogy ez a nyilvános napló lesz az arany középút a befelé forduló gondolatok, és az emberekkel való kapcsolattartás közt.

Friss topikok

  • HunVezér: ezt megbezséltük :) közösen elhuzunk vidékra lesz 6gyerekünk és sok kecskénk meg tyukunk :D (2007.10.22. 22:42) sertésbőr zuhanysapka
  • Loona - silence hearer: nos... igen... lehet, hogy arra kellene, hogy késztessen. ellenben engem csak elkeserít az érzés, ... (2007.07.23. 11:42) csak csalódás - magamban
  • Loona - silence hearer: Igazad van, Aprilchaser, aki boldognak látszik, nem mindig az. Ezt a képet nekem nem kell bemutatn... (2007.07.02. 23:06) gondolatok létrája

Linkblog

HTML

re

2007.09.03. 18:28 | Loona - silence hearer | Szólj hozzá!

Igyekszem néha ide is írni...
Nem mintha érezném értelmét. Igazából ez a kis naplóság nem ad nekem sok reményt a változásra. Nem is tudom, minek írom ezt ide. Úgysem érdekel senkit a világon. Nem baj. Majd elolvastatom "A"-val. :D

Végülis azt sem tudom, min kellene változtatnom. Ezt pedig nehezen tudnám azzal elérni, hogy leírom ide ügyes-bajos kis szánalmasságaimat. Lehet, sokat segítene, ha tudnék beszélni mondjuk 40 évvel öregebb önmagammal. Vagy valakivel, aki ugyanúgy érzi itt magát, mint én.

Ma láttam egy félig megsárgult szőlőlevelet. Rámmosolygott. Visszamosolyogtam rá.

Új év. Sok új arc. Én meg egyre kevésbé vágyom ilyesmire... Antiszocialitásom az egekben. Ma mindenki azt kérdezgette: "Pasi?" Hát a végén már majdnem elröhögtem magam. :D
Nekem nem erről szól az élet. Egy évvel ezelőtt erről szólt, aztán meg is szívtam. Persze ennek így kellett lennie. A sok szenvedés (és önsajnálat) után megköszöntem Istennek... Elvett valami nagyon fontosat. De ezáltal kiszélesítette a látókörömet. "Pasi?" Miért ez az első kérdés? Miért nem kérdezi meg senki, hogy "És mit alkottál a nyáron, kedves Loona?", vagy hogy "Olvastad Tóta W. blogját?". Mindegy. Ilyeneken már nem akadok fenn... :D

Miért olyan nagy dolog a repülés? Szerintem csak koncentráció kérdése... Jedi erő ide vagy oda, a "normális" relatív.... Ha nem lennének a "köz" által elhitt és elfogadott dogmák, az ember sokkal több mindenre képes lenne.... Kit érdekel a fizika, amikor a fantáziánk határtalan!?
Ha ti nem akartok repülni, legalább engem hagyjatok! :)

Boldog feszültséggel várom az Októbert. Nekem a legeslegszebb....

Pampapamm... Keringőzünk? Táncolsz velem? Gyere, táncoljunk... Ki vagy? Ja, csak álom a múltból....

Szereti a csokit. Megeszi a csokit. Meghízik a csokitól. Most nagyon nem érdekli. :D

Oroszrulettezünk? Miért? Csak a hecc kedvéért. Ha újjászületek, könyörögni fogok, hogy hülye legyek és egyszerű.... Olyan boldogok. Persze nyúlnak kell lennem a rengetegben... (mert "A" is az. Mert mi vagyunk azok. :D És mint ahogyan azt tudjuk, a Miska köcsög alattomosan tud nézni éjjelenként... :D)

Ülök egyedül a semmi közepén, nézem a naplementét. Illatos. A nyár utolsó illatai. Nem fog hiányozni más, csak a szabadidő meg a barack... És az éjszakák. Mert jók. Melegek, ölelnek. És földszagúak.

A bejegyzés trackback címe:

https://loona-silence-hearer.blog.hu/api/trackback/id/tr30156583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása