Loona blogja

Ebben a blogban megpróbálok olyan gondolatokat leírni, amikre más környezetben talán nem lenne lehetőségem. Azt hiszem, hogy ez a nyilvános napló lesz az arany középút a befelé forduló gondolatok, és az emberekkel való kapcsolattartás közt.

Friss topikok

  • HunVezér: ezt megbezséltük :) közösen elhuzunk vidékra lesz 6gyerekünk és sok kecskénk meg tyukunk :D (2007.10.22. 22:42) sertésbőr zuhanysapka
  • Loona - silence hearer: nos... igen... lehet, hogy arra kellene, hogy késztessen. ellenben engem csak elkeserít az érzés, ... (2007.07.23. 11:42) csak csalódás - magamban
  • Loona - silence hearer: Igazad van, Aprilchaser, aki boldognak látszik, nem mindig az. Ezt a képet nekem nem kell bemutatn... (2007.07.02. 23:06) gondolatok létrája

Linkblog

HTML

esőben sétálok, pocsojába lépek

2007.07.30. 20:49 | Loona - silence hearer | Szólj hozzá!

Valójában nem sétálok esőben, pocsojába sajnos végképp nem lépek, de kinézek az ablakon, és elképzelem. És szagolom a levegőben kúszó esőillatot.
Nincs kedvem felöltözni, felkabátolni, felbakancsolni, satöbbi. (lusta. már megint. utálja magát emiatt)

Ma belegondoltam, hogy nagyjából fél évvel ezelőtt mennyire más voltam. Óriási mértékben átformázta a sors (Isten?) segítő keze jellemem színtelen kis gyurmabábuját. (ezt a metaforát megjegyzem, azértis.)

Egy idézet egy énekeskenőcskétől, akinek valaha nagyon imádtam csalogányhangját: "Thanks for making me a fighter!"

Lent voltam, szárnyaltam, leestem. És most magamtól kell felállnom.

Saját életem van?
Ilyen érzés lenne?

hmm..

Szabad vagyok. Olyan vagyok, amilyen én akarok lenni, nem olyan, amivel másnak kellene megfelelnem.
Ami most vagyok, az csak én vagyok, csak az én felelősségem.
Felelősség.
Hogy megtaláljam a helyes utat.

félek magamtól?

Esőben sétálok, pocsojába lépek.
Megyek bakancsolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://loona-silence-hearer.blog.hu/api/trackback/id/tr21128576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása