Loona blogja

Ebben a blogban megpróbálok olyan gondolatokat leírni, amikre más környezetben talán nem lenne lehetőségem. Azt hiszem, hogy ez a nyilvános napló lesz az arany középút a befelé forduló gondolatok, és az emberekkel való kapcsolattartás közt.

Friss topikok

  • HunVezér: ezt megbezséltük :) közösen elhuzunk vidékra lesz 6gyerekünk és sok kecskénk meg tyukunk :D (2007.10.22. 22:42) sertésbőr zuhanysapka
  • Loona - silence hearer: nos... igen... lehet, hogy arra kellene, hogy késztessen. ellenben engem csak elkeserít az érzés, ... (2007.07.23. 11:42) csak csalódás - magamban
  • Loona - silence hearer: Igazad van, Aprilchaser, aki boldognak látszik, nem mindig az. Ezt a képet nekem nem kell bemutatn... (2007.07.02. 23:06) gondolatok létrája

Linkblog

HTML

Donnie Darko

2007.06.25. 21:22 | Loona - silence hearer | Szólj hozzá!

Vajon ki a "beteg"?
A paranoid skizofrémiás, vagy mindenki más?
Nem igazán tudok magamnak válaszolni a kérdésre. Csak azt tudom, hogy Donnie Darko egy olyan ember lehet, akivel szívesen beszélgetnék... Donnie tud valamit, amit a legtöbb ember nem ért...

Miután megnéztem a filmet, kb. egy óráig olyan erősen a hatása alatt voltam, hogy alig kaptam levegőt... A művészfilm a modern művészet legnagyobb lehetőségeit hordozó műfaja. A Donnie Darko valamilyen szinten tömegfilm is, de nekem valahogy sokkal többet jelent ennél. Olvastam a neten egy kritikát róla. Az volt a nevetséges, hogy a kritika írója nem értette a filmet. Szóval gyakorlatilag pont azokat a részeket fikázta benne, ami miatt a film annyira különleges. A csattanót pedig egyáltalán nem fogta fel a kritikus: a film végét kaotikusként jellemezte.
...
Ennyit a hülye kritikusokról. :D

Az alapvető gondolkodásra késztetés mellett a filmben volt egy mondat, ami különösen megmaradt bennem.

"A világon minden egyes élőlény egyedül hal meg."

Annyira igaz.
Az életem egy keresztúthoz érkezett. Talán ez az, amiért ezt a blogot is kezdem írni... Hátha ez segít.
Lehetőségek vannak előttem, és el kell döntenem, merre akarok továbbmenni.
Ezt a helyzetet egy baráti beszélgetés segített megfogalmazni magamnak. "Most tulajdonképpen összegyűlt elég XP-m a szintlépéshez, már csak azt kell eldöntenem, hogy milyen skillekre rakjak." :D
Emögött a költőietlen (:P) megfogalmazás mögött tulajdonképpen az áll, hogy az életem egy káosz.
Nehéz megtalálni a helyes utat. A helyes gondolatokat. A helyes életfilozófiát.

Most tulajdonképpen... egy mag vagyok. Egy olyan mag, amiből bármi kikelhet. Lehetek cseresznyefa, jázminbokor. Akár rózsa vagy fűzfa is... De lehetek csalán vagy gaz is.
És most kell eldöntenem, hogy mi akarok lenni. Ez csak rajtam múlik.
És muszáj, hogy jó döntést hozzak, hogy jó életet éljek, a jó felfogással. Hogy valahogy túllépjek a kilátástalanságon, amit ez a civilizáció jelent számomra.
Hogy ha majd egyszer visszagonolok arra, hogy hogyan éltem, akkor azt mondhassam, hogy "Igen. Jól csináltam. Nem bántam meg."

Mert minden ember, a világon minden egyes élőlény egyedül hal meg.

Köszönöm, Donnie Darko....

A bejegyzés trackback címe:

https://loona-silence-hearer.blog.hu/api/trackback/id/tr23105801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása